W co zapakować przesyłkę kurierską?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Prowadzisz własną działalność? Założyłeś konto na serwisie umożliwiającym sprzedaż i chcesz, żeby Twoje przesyłki wyglądały profesjonalnie? A może po prostu zależy Ci na estetycznym wyglądzie wysyłanej paczki? Stwórz idealną przesyłkę, korzystając z naszych rad!

Karton, koperta z folią bąbelkową czy foliopak?

Wybór opakowania zewnętrznego, w które zapakujesz swoją przesyłkę, jest bardzo ważny. Będzie świadczył o Twoim profesjonalizmie i z pewnością zapadnie w pamięć odbiorcy. Dlatego – szczególnie, jeśli budujesz własną markę – postaraj się zadbać o jego jak najwyższą jakość. W przypadku dużych przedmiotów, posiadających elementy łatwe do uszkodzenia, najlepszym rozwiązaniem będzie karton, który ochroni Twoją przesyłkę przed nieuważnym traktowaniem lub poturbowaniem. Jeśli wysyłasz niewielkie, płaskie przedmioty, dobrze sprawdzą się koperty z folią bąbelkową. Natomiast ubrania i miękkie materiały, które mogłyby ulec zanieczyszczeniu, koniecznie zapakuj w foliopaki kurierskie zanim włożysz je do ostatecznego opakowania przesyłkowego.

Dobrze zabezpiecz przesyłkę

kolejnym ważnym krokiem jest zapewnienie bezpieczeństwa wysyłanym przez Ciebie przedmiotom. Powinny być stabilne, dobrze odizolowane od osób pośredniczących w ich doręczeniu i zapakowane w taki sposób, żeby opakowanie przesyłkowe nie uległo zniszczeniu w trakcie podróży. W tym przypadku świetnie sprawdzą się zwykłe taśmy klejące, które pomogą Ci zabezpieczeniu przesyłki przed otwieraniem przez niepożądane osoby czy chociażby otworzeniem się podczas transportu. Pamiętaj, że jeśli paczka ulegnie zniszczeniu ze względu na Twoje błędy w pakowaniu może Ci być bardzo trudno wyegzekwować odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Jeśli prowadzisz własną działalność…

…koniecznie wyposaż się w taśmy klejące z nadrukiem. Nic tak nie pomaga w budowaniu marki, jak odpowiednia promocja! Zadbaj, żeby na Twoich profesjonalnie zapakowanych przesyłkach znalazło się logo Twojej firmy albo hasła reklamowe. Możesz też postawić na coś miłego – na przykład życzenie klientom miłego dnia albo podziękowanie za zakupy, które zrobili właśnie u Ciebie. Dobrym pomysłem będzie również zadbanie o charakterystyczny wygląd zewnętrznych opakowań, a specjalne nadruki czy naklejki bez wątpienia ułatwią Ci jego wykreowanie!

Zdj. główne: Kelli McClintock/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kiedy kibic staje się analitykiem, czyli o współczesnych fanach futbolu
Kiedy kibic staje się analitykiem, czyli o współczesnych fanach futbolu
Poznaj nowoczesne rozwiązania, z których korzystają fani piłki nożnej.
Śpij lepiej, odpoczywaj bardziej, czyli jak poprawić jakość snu
Śpij lepiej, odpoczywaj bardziej, czyli jak poprawić jakość snu
Poprawa jakości snu jest niezwykle istotna dla naszego ogólnego zdrowia i samopoczucia.
Jak dbać o kręgosłup?
Jak dbać o kręgosłup?
Profilaktyka, a nie leczenie? Jesteśmy za! Sprawdź, jak zadbać o swój kręgosłup, prawidłowo organizując swoje stanowisko pracy i wykonując odpowiednie ćwiczenia. Nie pozwól, by siedzący tryb życia Cię zatrzymał.
Ostatnie wpisy
Polecamy