Nowe zalecenia zdrowotne od WHO. Czego dotyczą?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Światowa Organizacja Zdrowia przypomina, jak ważna, szczególnie w okresie pandemii jest aktywność fizyczna.

Zalecenia WHO mają przestrzegać przed siedzącym trybem życia. O ile wiele osób wykorzystuje swój wolny czas na ćwiczenia w domowym zaciszu, to jednak sa i tacy, którzy o tym zapominają lub np. z powodu epidemii koronawirusa znacznie ograniczyły swoją aktywność fizyczną.

Ile czasu powinniśmy przeznaczyć na ćwiczenia?

Według jej ekspertów osoby dorosłe w wieku od 18 do 64 lat w ciągu tygodnia powinny przeznaczyć na trening od 150 do 300 minut, a dziennie minimum 20 minut i wcale nie oznacza to, że musi być to intensywny wysiłek fizyczny. Zgodnie z jej rekomendacjami nawet umiarkowane ćwiczenia mogą przynieść wiele korzyści zdrowotnych. Wystarczy nawet zwykły spacer, przejażdżka rowerowa, czy bieganie, aby wpłynąć pozytywnie na swoje samopoczucie. Regularna aktywność poprawia m.in. wydolność oddechową i mięśniową oraz zmniejsza poziom stresu.

Fot. Ben Kerckx/Pixabay

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Międzynarodowe spotkanie ojców on-line!
Międzynarodowe spotkanie ojców on-line!
Forum Tato.Net publikuje materiały z listopadowej konferencji. Dowiedz się jak możesz z nich skorzystać!
Jak naturalne metody leczenia mogą wspomagać układ odpornościowy?
Jak naturalne metody leczenia mogą wspomagać układ odpornościowy?
Odkryj korzyści płynące z naturalnego leczenia, takie jak ziołowe suplementy i zdrowy styl życia, w poprawie i podtrzymywaniu siły układu odpornościowego.
Jak zapobiegać przebarwieniom na twarzy?
Jak zapobiegać przebarwieniom na twarzy?
Przebarwienia to nieestetyczne plamy na skórze, które powstają w wyniku nieprawidłowego rozmieszczenia melaniny.
Ostatnie wpisy
Polecamy