Szereg wieloetapowych działań mających na celu poprawę pozycji danej witryny w wyszukiwarce Google nazywany jest pozycjonowaniem SEO. Obecnie proces ten jest najważniejszym działaniem marketingowym w sieci. Jego wysoka efektywność jest jednak zależna głównie od agencji, freelancera bądź osoby prywatnej, która podejmie się realizacji.
Mistrzowie pozycjonowania wykorzystują do swoich działań wyłącznie najlepsze dostępne narzędzia, spersonalizowane rozwiązania techniczne i strategie dostosowane do potrzeb konkretnej działalności lub branży, w której działa witryna. Działania powinny być ściśle zaplanowane z odpowiednio długim wyprzedzeniem i powinny zawsze spełniać wszelkie wytyczne algorytmu Google, który samodzielnie wylicza ostateczną pozycję witryny na podstawie setek różnych danych. Poznańscy mistrzowie pozycjonowania dopracowali zasady działania dosłownie do perfekcji i widać to zarówno po dotychczasowych realizacjach, jak i efektywności działań w ujęciu długo- i krótkoterminowym.
Proces pozycjonowania, mimo jego dużego zaawansowania technicznego i ogromnej ilości wymaganej wiedzy, jest jednym z najważniejszych działań marketingowych we współczesnym świecie opartym na e-commerce. Proces ten umożliwia osiągnięcie znacznie lepszych wyników finansowych danej witryny poprzez poprawę jej pozycji w wybranej wyszukiwarce. Większość firm i agencji preferuje dostanie się aż na pierwsze miejsce, co jest możliwe wyłącznie w niektórych, ściśle określonych przypadkach. Zawsze jednak pozycjonowanie przynosi wymierne skutki ze strony przedsiębiorstwa. Należy wśród nich wymienić:
Wszystkie te zalety sprawiają, że na pozycjonowanie decyduje się coraz więcej firm. Nie każdy przedsiębiorca zwraca jednak odpowiednio dużą uwagę na firmę, która ma zajmować się tym zagadnieniem. Więcej na temat dowiesz się na stronie https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie/.
Aby efektywność pozycjonowania mogła spełnić wszelkie oczekiwania przedsiębiorcy, warto go zlecić doświadczonej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku SEO / SEM. Poznańscy mistrzowie pozycjonowania, agencja interaktywna Grupa iCEA, od wielu lat wyznacza trendy na rynku SEO i nie bez powodu uchodzi w środowisku za najbardziej godną zaufania. W zespołach składających się wyłącznie z najlepszych specjalistów, w tym programistów, copywriterów oraz pozycjonerów, pracują profesjonaliści światowej sławy. Wszyscy, dzięki ogromnej wiedzy i wielu szkoleniom, są w stanie opracować konkretne strategie i dopracować je precyzyjnie do wymagań rynku w wybranej branży. Nie bez powodu Grupę iCEA wybierają zarówno największe przedsiębiorstwa z wieloletnim stażem na rynku, jak i małe start-upy, dla których najważniejsze są niskie koszty i ich korzystna relacja do jakości przeprowadzonych usług.
Pozycjonowanie opiera się o przeprowadzenie wszystkich kroków w jak najbardziej precyzyjny i delikatny sposób. Dlaczego? Dlatego, że algorytm Google, który pobiera cyklicznie informacje z wybranej witryny za pomocą Googlebotów, oblicza docelową pozycję wybranej strony. Dopiero spełnienie wszystkich wytycznych w efekcie prowadzi do osiągnięcia wysokiej pozycji w SERP – Search Engine Results Page. Jakikolwiek błąd może skutkować nie tylko znacznie gorszymi wynikami, lecz nawet wykluczeniem witryny z rankingu w przypadku szczególnie dużych nadużyć. Mimo utajnienia szczegółów działania algorytmu Google, Grupa iCEA na podstawie wieloletnich analiz i skomplikowanych testów poznała w zasadzie wszystkie wymagania stawiane przez algorytm giganta z Mountain View.
Zdjęcie główne: Campaign Creators/unsplash.com
Pozycjonowanie ma sens i jest bardzo ważne, wielu przedsiębiorców twierdzi że pozycjonowanie stron/ sklepów https://boo.pl/pozycjonowanie-sklepow/ może mieć spory wpływ na zwiększenie liczby klientów oraz lepszą widoczność oficjalnej strony firmowej w sieci co oczywiście jest prawdą.
O Grupie iCEA, nie sposób mówić inaczej, niż w superlatywach. Miałem przyjemność doświadczyć efektów, jakie przyniosła mi współpraca z agencją, choć zaczęło się stosunkowo niepozornie. Podejmując próby pozycjonowania strony przy wykorzystaniu WordPressa, cały czas doskwierało mi wrażenie, że jest ciągle czegoś za mało, ale no właśnie, nie wiedziałem czego… Skorzystałem z audytu agencji, gdzie ku mojemu zdziwieniu, zaczęliśmy od SXO a pozycjonowanie, stało się drugorzędnym tematem rozmowy. Wiedzieli od początku, że strona potrzebuje wsparcia w kontekście UX’a, a gdy to zostanie doprowadzone do optymalnego stanu, o samo pozycjonowanie, nie będę musiał się martwić. Obecnie strona funkcjonuje lepiej, niż zadowalająco, więc mogę powiedzieć, że otrzymałem to po co przyszedłem.