AirPods Max charakteryzuje nowoczesny design, system dźwięku przestrzennego i kształt dopasowujący się do głowy każdego użytkownika.
Na kilka tygodni przed świętami Apple wypuścił najnowszy model swoich kultowych już słuchawek AirPods. Produkt jest wyposażony w układ Apple H1, który pojawił się już w poprzednich modelach. System dźwiękowy Apple odpowiada za liczne funkcje słuchawek, w tym między innymi redukcję szumów, transparency mode, czyli możliwość słyszenia tego, co dzieje się dookoła słuchacza oraz system dźwięku przestrzennego. Technologia korzysta z żyroskopu i akcelerometru tak, by pole dźwiękowe nie zmieniało się pod wpływem ruchu głowy użytkownika. Producenci zapewniają, że czas pracy baterii wynosi do 20 godzin. Równie imponujący jest design AirPods Max. Teleskopowa rama wysuwa się płynnie i blokuje w wybranym przez użytkownika miejscu, tak by idealnie dopasować się do rozmiaru głowy. Pałąk słuchawek jest wykonany z elastycznej siatki, która ma zadanie zmniejszyć uczucie ucisku na głowie. Nauszniki są zabezpieczone pianką, a zamontowany w nich mechanizm pozwala obracać nausznikami w dowolny sposób i wyrównać poziom przylegania do ucha. AirPodsy Max dostępne są w pięciu unikatowych kolorach: gwiezdna szarość, srebrny, zielony, błękitny i różowy.
Jak przystało na produkt amerykańskiej marki znalazło się kilka podstawowych mankamentów. Największe kontrowersje wzbudza wysoka cena słuchawek, która wynosi 2799 złotych. Konkurencyjne słuchawki innych znanych firm jak Sony czy Bose są o połowę tańsze, a ich parametry są zbliżone do nowego modelu od Apple. Zestaw słuchawek zakupionych obejmuje również etui smart case oraz kabel Lightning – USB C. Niestety brakuje w nim kostki ładującej.